Smeared make-up as we lay in the wake of destruction, hush baby, speak softly

Nu räcker det med deppigheten. Söndagar är ångestdagar, så det är lugnt. Men ny vecka nya tag.

Tänker fly landet om ett tag. Idag insåg jag det underbara med skilda föräldrar och en pappa som bor i ett annat land. Man kan bara sticka ett tag, andas, få perspektiv på livet igen.

Varenda gång jag behöver en ego-boost är det pappa jag ringer till. Min pappa är en sån person som har en en underbar chill-attityd till livet. Han tror att han är störst och bäst och att prata med honom smittar av sig otroligt mycket. En vecka med honom och man har självförtroendet av en Victorias Secrets modell.

Kanske läge att prova en icke-fest bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0