Master the game until you can play it better than them

Det är så underbart mysigt att datorn totalt freakar med virus precis när jag kommer hem från skolan och tänker mysa ner i sängen. 

Tur att Stockholms coolaste (nördigaste) Max har 24jour åt min lilla bebis och fixade den. Otur att jag min ena sko förstörs precis när jag ska lämna huset. Men om vi börjar ignorera vintern kanske sommaren dyker upp och jag kan få sätta på mig fina skor??


Har ont i hela munnen vilket betyder att jag antagligen kommer att bli störtförkyld inom en snar framtid. Undrade precis när årets virus skulle dyka upp. De senaste åren har jag hunnit med flera olika varianter av öroninflammationer, halsfluss m.m

Alltid värt med fuuula bilder från ettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0