I'll be your rockstar

Har en konversation om moral för tillfället, och när jag får höra hur vissa människor beter sig blir jag typ rädd. Uppskattar mina vänner så sjukt mycket just nu.

Som t.ex. gårdagen, jag är ju ganska fint lättpåverkad. Så efter två glas vin, en öl, tre shot och en drink var jag ganska (rejält) ostadig. Men tur att jag har mina fina vänner, Saga som står bakom mig när vi ska in och halvtstödjer mig, och Gabrielle som tar hand om alla mina ägodelar. På dansgolvet turades de om att ha Ghazal-vakt verkade det som!
Sen hände det lite grejer som gav mig lite nostalgi-känsla, kul att ingenting förändras ute på krogen efter flera månader eller när den ena har flickvän.
Men det som gjorde min kväll (förutom mina girls ofc) var självklart musiken. Inne på wokhouse spelade de KNAAS, sedan på Lobby spelade de Gypsy, Who's that Chick och On fire. Visste inte vad jag skulle göra av mig själv, blev för hypad för att kunna dansa.

<3


Kommentarer
Postat av: superstarkasilversaga

jag vill likea det här inlägget :) <3 du e en pärla min vän

2011-01-08 @ 23:00:18
Postat av: gabbagabbahey

vi är pärlor som vänner skulle jag vilja säga,

jag ba sk.

2011-01-08 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0