If you don't shoot it, how am I supposed to hold it

Åh vad jag måste sluta bryta ihop, en enda mening, en enda låt och jag är där igen. Får helt enkelt hoppas att det är lingonveckan snart. Förstår inte hur jag kan vara så sorglig och patetisk att jag fortfarande inte kan släppa
Läste en fråga i en annan blogg "Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?"
Jag har fan varit gladare än vanligt, men även ledsnare än vanligt... eller kanske inte ledsnare, men tror att mitt psyke har tagit ganska mycket stryk i år. Jag behöver lugn ett tag.

Började sakta uppvakta på avstånd i brev
Men det spelade ingen roll vad jag skrev
Du hade inte fastnat än inte fattat än



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0