If I told you, you where right, would you take my hand tonight

Saga Ellqvist, värre än en katolsk mamma

Saga: Du är också duktig ghazal, du är ett mvgbarn så det är bara att stänga ner msn, fb, MOBILEN och skita i alla killar och plugga

Ghazal: Men jag vill inte plugga?

Saga: KAN DU STÄNGA AV ALLA KILLAR NU I NÅGON TIMME OCH PLUGGA ISTÄLLET

Ghazal: Nej? Jag är fett trött! Och jag snackar inte med någon!

Saga: Smsar du med någon?

Ghazal: Men nej!

Saga: Plugga nu ghazal, du vet att dom där kommer va long gone och till ingen hjälp alls när du är stor och då                    kommer du va glad att du pluggade isället för att tänka på dom

Ghazal: Men vad är ditt problem, jag ska sova! Eller HAHA nu skrev ****

Saga: MEN NEJ!!! OMG; du ska sova så loggar nästa idjut in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0