I knew that there was something that we never had

Stockholm är litet. Hur litet det är fick jag uppleva idag på fika med Albina och Affa. Jag kände ett behov av att skratta så hårt att jag istället satt i chocktillstånd ett tag och flämtade.

Åkte fort hemm efter fikat och fick värsta lyxbehandlingen av Saga, då hon hämtade upp mig med bilen, skjutsade mig till Zuuuumbaträningen och sedan hem igen.
Zumba kan seriöst ha varit bland det roligaste jag har varit med om. Har nog aldrig utsatt min rumpa för en sån ansträngning.

Tränade i mina coola rosa mjukisbyxor, Zumba är min nya grej!

 

Min nya mentor valde att vara lite rolig idag, första han säger när han ser mig är "Nemen Ghazal, är du i skolan, trodde du var hemma och bloggade"

Pinsamhetsfaktor 100, Skrattfaktor 110


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0