I keep a close watch on this heart of mine

Skulle till min käre granne Sam för... mer än tre timmar sen. Hade t.o.m ställt klockan, men varken jag eller Jenna kunde tydligen komma upp ur sängen. Nu sitter jag här, tre timmar senare. Still waiting...
Vi ska iaf kolla på SATC, snacka skit om killar and so. Stackars Sam!
Igår hade min mamma och lillebror varit och åkt skridskor, och min lillebror hade räknat hur många ggr han hade ramlat... 36 gånger. Det gjorde ont i hjärtat att höra!
Bilden nedan demonstrerar fint att nykterhet är överskattat!

Like we always do at this time
I go for mine, I gots to shine
Now throw your hands up in the sky

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Det där gillar jag tjejen!

2011-01-07 @ 00:35:33
URL: http://ensessan.blogg.se/
Postat av: S boy

Åhhhh den där bilden kommer jag....... inte ihåg ätt någon tog :P jag som ser så nykter ut också ;D

2011-01-08 @ 21:15:48
Postat av: Anna

Sexig kille :)

2011-09-10 @ 16:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0