I am getting so hot, I wanna take my clothes off

Jag älskar dagar då man faktiskt får sitta hemma och göra ingenting. Idag kanske inte är en sån dag eftersom jag faktiskt måste ta tag i mig själv och plugga. Men jag känner mig lite småsjuk, och har datorn i knät så det kanske är okej att jag degar i soffan ändå.

Men vad faan ska man kolla på på TV? Är det inte tv-shop är det, är det McGyver eller Stargate. Har svenska tv-kanalerna inte köpt in serier sen 1980 typ? Besviiiiken!

Har sovit så dåligt och drömt så läskigt, och då jag envisas med att inte använda min bettskena har jag så stört ont i käket nu. Har antaligen tryckt ihop den hela natten.

Och nu är jag sugen på en god sallad från liljeholmen. Eller bara en god sallad. Mitt liv är så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: christian

inget ont om mcgyver!!!!!!

2011-01-20 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0