Fucka upp är mitt andra namn

Det är sällan jag ångrar fyllekvällar. Mamma har alltid lärt mig att man lär sig av sina misstag och att det är dumt att ångra saker.
Men jag ångrar fredagen,
Jag ångrar att jag drack den sista drinken,
Jag ångrar att jag var så jobbig mot Saga,
Jag ångrar att jag däckade på pendeln.
Jag ångrar att jag dansade som en strippa.
Jag ångrar att jag sa vissa saker.
Jag ångrar att jag inte minns
Jag ångrar att jag inte vet hur jag kom hem
Jag ångrar att jag svek



På senare tid har mina utekvällar spårat för mycket, jag har absolut ingen kontroll längre, och minnesförlusterna är inte nådiga. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga mer.

Not cool


Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

haha jävlaaa moooooooooooozzzz! :D

2011-01-17 @ 00:00:28
URL: http://teiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0