En kvinna föredrar ofta en mans gåvor framför hans sällskap.

Idag fick jag reda på att jag fick VG i filosofi. Det som förbannar mig är att min lärare sa att jag bara behövde lägga till en sak och då var det MVG, så hur kunde jag droppa ner så hårt? Helt klart och tydligt stod det VG utan någon som helst förklaring.

Det som även stör mig är hur man kan faila i något som inte existerar? Filosofi ÄR ju ingenting, det är bara en massa luft, en massa tankar, som några skäggiga män kände behovet av att dela med sig av.
Filosofi går emot allt jag tror på, jag tycker man ska leva livet istället för att analysera det.

Kommentarer
Postat av: pells

"Filosofi går emot allt jag tror på, jag tycker man ska leva livet istället för att analysera det"



är inte det precis vad en blogg handlar om, analysera händelsena i ditt liv?

2011-01-13 @ 22:56:02
Postat av: Ghazal

Jo absolut, men jag får skriva av mig mina fundering och då är det slut med det, jag slipper liksom tänka på det ngn mer! ;)

2011-01-14 @ 02:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0