Desert rain you're my type of guy

Blev 10 timmar istället för 9 idag, känner mig psykiskt och fysiskt slut som människa. jag har stått på mina ben i tio timmar, och som om inte det räckte har jag varit trevlig i 10 timmar.

Men det jag gillar med mitt jobb är att jag blir ganska omhändertagen av alla. Jag fick fruktyoughurt av Anna, choklad av Mehmet och lite annat av Ran. Det är egentligen rätt skönt, för jag gillar att bli "daddad". Om man kollar min vänskap med Gabrielle märker man fort vem det är som oftast tar hand om vem.

Men nu börjar jag undra om jag skickar ut signaler om att jag behöver någon som konstant tar hand om mig eftersom folk verkar "adoptera" mig rätt ofta these days. Aja, who's complaining.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0