Am I supposed to be torn apart, brokenhearted, in a corner crying, pardon me if I don't show it

Män med makt är sexigt. Jag vet att jag har hört det här på någon lektion, men man ser det även varje dag. Män med makt utstrålar någon slags sexighet som syns i vardagen. Varför är det annars så många sekretare som ligger med sina chefer, så många studenter som ligger med sina lärare?


Jag orkar inte ens försöka förstå mig på varför det är så för oss tjejer, har väl med alfahanen shitet att göra, men visst gillar vi män med makt, vissa mer än andra.
Jag mer än de flesta antar jag.

Denna "makt" syns i deras gångstil, deras klädstil och sättet de pratar och rör sig. Men det är just sexigt tills man lär känna dessa killar, iaf de jag har kommit djupare inpå. För mig har det har det för det slutat på två olika sätt.


Första saken: Killen börjar gilla en så mycket att man känner att man har total makt i relationen, och just där dog sexigheten, kalla mig störd, för jaag är ju lite störd, men när en kille visar så tydligt att han veeerkligen vill ha en, då dör sexigheten.

Andra saken: MAKT? HAAAA, man upptäcker att den här sexige snubben som verkar så världsvan innerst inne är en rädd liten kille, anatgligen med en halvtaskig barndom som han skyller allt på. kollar bara på Richard Gere i Pretty Woman, han gnäller bara om sin käre far. Självsäkert, maktfullt och sexigt? Nej, snarare väldigt avtändande...,


Det känns som att det är just den här generationen som är mest fucked up, vi växte upp med disney framför oss, samtidigt som de flesta av oss hörde våra föräldrar bråka bakom oss. Äktenskapet förlorade sin glans, könsrollerna försvann, monogami blev en myt, och nånstans däremellan blev dagens ungdomar rätt fuckade.


Fortfarande otroligt snygg


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du?

2011-01-25 @ 19:20:05
Postat av: Ghazal

typ 40-50 :)

2011-01-25 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0