And now you ain't around baby I can't think, I shoulda put it down, shoulda got that ring

Facebook borde börja betala mig för att jag rekryterar så många nya medlemmar, fick nu Alex att gå med, 18årig grabb utan facebook, skäms.

Idag kunde jag knappt gå upp, men stark som jag är gjorde jag det. Kom bara en halvtimme försent, gjorde ett stort misstag och drack kaffe tidigt på morgonen, vilket fick mig att skaka hela dagen. Ibland får jag snetändningar på kaffe. Onödig grej att få snedtändning på.

Med all överskottsenergi åkte jag och Gabba till Skärholmen, för att kolla. Jag har 17:- i mitt konto, men lyckades dock göra av med mer än 300 spänn. Men det är lugnt, jag behövde ju en mössa, vantar, halsduk, hörlurar, en sjal och en ring. Vinterkylan vägrar ge med sig, och den här ringen har jag velat ha i över ett år.

Försökte ta kort på min ring, men min iPhone suuger, checka chokladkakan istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0