All my life I've been good but now what the hell

Tjejer, ni vet den där killen som man vill strypa varje gång han ringer? Som man suckar av ångest när man ser att han har smsat?
Men ni vet känslan när man vänjer sig vid samtalen och smsen och plötsligt slutar de att komma? Irritationen som uppstår kan man säga.
Ibland undrar jag om killarna jag har träffat har gått ngn slags "mindfucka" tjejers hjärna. Men min hjärna kommer ni inte åt längre! Nu är det jag som har total kontroll (och ibland mina vänner när jag själv tappar kontrollen)

Nu fick du vara med Max! :D


Kommentarer
Postat av: AS

JAAAAAAAAAAAAA! så ska de låta!!!!

2011-01-13 @ 22:05:01
Postat av: AS

JAAAAAAAAAAAAAA! så ska de låta!!!!

2011-01-13 @ 22:06:09
Postat av: max

Under kategorin "killar man vill strypa när dom ringer" , uppskattas ;)

2011-01-13 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0