When it's a suicide you call it superstar

Krogentorkan är nu över. När jag gick hemifrån på väg till jobbet igår var det tänkt att jag och Gabrielle skulle följa med Nackademinkillarna ut på en öl. PÅ jobbet ändrades planerna till Berns. Innan jag slutade jobbet var det destination Sturecompagniet som gällde.

Räknade inte riktigt med att vi skulle komma in, men vi blev inte leggade av vakt nummer 2, så det var chili. Väl inne fick jag lite panik. Det var så himlaa mycket folk. Det gällde att stå och gunga på samma plats på dansgolvet.

Mitt försök till några moves bidrog till att jag råkade backa in i en tjejs drink och fick resten i ansiktet. Är det jag som är för ung för såna ställen eller blir folk allmänt omognare desto äldre de blir? Alla puttades som galning för att komma dit de ville. Efter att ha flugit hit och dit ett tag betsämde jag mig för att bemöta våld med våld. Bra lösning!

Vuxna med hyfs eller övervuxna småbarn som hänger där är dagens fråga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0