When I be riding man, I swear I see her face at every turn, try to get my Usher on but I can't let it burn

Jag känner mig som en björn. Äter och sover konstant. Tack vare Saga kom man upp till skolan idag, kändes så onödigt att stanna hemma när jag faktiskt bara behövde gå ut ur min ytterdörr och in i bilen.

Det jobbiga med att sova är att man hela tiden drömmer. Hur ska man glömma någon/något när man konstant drömmer om att det faktiskt är bra igen, och allt man kunde ha gjort annorlunda.

Dock är det jobbigt att jag faktiskt är mycket gulligare i mina drömmar än vad jag skulle vara in real life. Så jag får väl leva med vissheten om att jag aldrig skulle kunna vara sådär gullig, och att det inte skulle vara sådär bra.



Bästa sättet att komma över någon är att hamna under någon annan...
synd att Stockholm inte har något att erbjuda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0