It’s so hot there’s girls just taking all there clothes off, so take a picture of this moment with your iPhone

Jag har inte lämnat min säng på hela dagen. Känner mig invalid och svag. Men ska inte ljuga och påstå att det har varit jobbigt.
Det är måndag och helgen börjar redan diskuteras med diverse personer.
En sak som jag och Nicolina snackade om förut är hur skönt det skulle vara om man hade cashen för att boka bord varje gång man drog ut. Det är sällan man ser tjejgäng ute vid sina egna bord. T.o.m om man känner killarna som har bord känner man sig alltid som en av "dom där tjejerna".
Kanske dags att vända rollerna ute på krogen, dags för tjejerna att behandla om killarna som leksaker som är snygga när dom dansar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0