You're like a drug and now my blood won't stop itching I'm in critical condition, someone let me out of this prison

Tog tummen ur röven och beställde äntligen nya linser idag. Det är så lätt att fuska med månadslinser, men när mamma kommenterade att mina ögon konstant ser röda ut blev jag lite orolig. Ögoninflammation är det sista jag behöver.

Tycker att folk ska sluta vara så hatiska mot alla hjärtans dag. Desto mer man förstorar upp det, desto värre blir det. Mår man dåligt över att vara singel ska man se det som vilken dag som helst. Förra året hade jag, Gabba, Saga och Martina dubbeldejt och planen var att vi skulle forstätta med det i år. Vin, god mat och lite godis (bär?) livar upp en perfekt måndag! Men nejnej. Inställda planer! mysigt!

Det har gått 9 dagar sen jag drack sist. Det närmaste alkohol jag har kommit är jordgubb och champagne-smakande té. Får se om jag kan återställa mina njurar!

Brooomance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0