This beat is stupid cupid, love me, leave me in the morning

Lugnaste helgen på otroligt länge. Men inga kolhydraterna har lämnat mig med noll krafter och att jag ens har jobbat är starkt av mig.

När jag vaknade igår hade jag fått ett sms av Julia där det stod att hon hade träffat ett gammalt "ragg" till mig. Jag tänkte inte mer på det tills idag. Min chef ropar på mig för att jag ska ta en killes beställning, när jag kommer till kassan ser jag ett till gammalt "ragg".

Denna kille var jag inte alls intresserad då han är 8 år äldre, tyckte även det var smått creepy att han dök upp på Nype bara för att bjuda mig på en drink och sedan dra vidare....

Jag började iaf svettas, och i mitt försök att säga "hej" helt lugnt lät jag som en målbrottskille. Kunde inte stå kvar så jag sprang in på toan i flera minuter.
Det där är min läxa, jag kanske ska börja bete mig bättre mot killar så jag slippar behöva gömma huvudet i sanden så snart jag ser någon av dom. Jävla Ex-factor weekend, hoppas att det håller sig där!

Men glada nyheter iaf! Idag tyckte jag att hela två killar var snygga. Ett tag hade jag slutat tycka att någon ens kunde se någorlunda bra ut, det finns så otroligt många fula människor i Sverige..

Tack till Cem som introducerade denna nye snygging i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0