Show me the things that we felt in the time we where dreaming

19 fyller jag om en vecka, inte alls lik mig själv från förra året. Lite slitnare och lite visare förhoppningsvis. Kanske även lite mer självsäker. Nicolina ställde nyss en fråga, hur ser vårt liv ut om ett år?


Den stora frågan för mig är om jag någonsin kommer att få ordning på mitt liv, kanske till slut nöja  mig med sakerna runt omkring och även mig själv? Hanna höll ett tal på svenskan, där hon låtsades att vi hade en klassåterförening efter 10 år, och tydligen hamnade jag i lika stela situationer som nu.

Det är hemskt att tänka på. Dessa stela situationer är ytterst värda som underhållning, för mig själv och för andra. Men räcker det inte nu, my life your entainment? Somethings gotta give! Dags för bitarna att falla på plats.. iaf ngn gång snart.

Sluta med sånt här kanske? Iaf om ett tag.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0