Just set them up to knock them down

Efter 13 timmars sömn är jag fortfarande halvdöd. Kryssningen i onsdags slet sönder min kropp fint.

20 tjejer var vi allt som allt, efter middagen röjde vi sönder dansgolvet. Tror jag och Martina fick en kick av att veta att man inte kunde skämma ut sig framför någon, så vi tog i för kung och fosterland..

PÅ dansgolvet var vi allihopa väldigt antikillar och dansade snabbt bort från killarnas sliskiga händer, vilket bidrog till att alla mina vänner blev puttade, och jag blev kallad för en "jävla hora". Ville så väldigt gärna slå till killen, men insåg då att det skulle vara jag som var våldsam, så Martina drog mig därifrån.

3 minuter efter hamnade dessa killar i bråk och det kändes ganska skönt. Senare på kvällen skaffade jag och Martina tre homies som berättade att de hade hamnat i slagsmål med några killar, eftersom de andra killar hade puttat på några tjejer. Coincidence.....

Vi dygnade med dessa killar, jag hann dock sova i 2 timmar innan mina idiotvänner väckte mig :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

GABBA AND DJ ALEX MOREEEEEEEEEENO

2011-02-04 @ 13:14:31
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA COOL TJEJ

2011-02-04 @ 13:37:47
Postat av: Anonym

...OCH EN "TJOCK" KINES

2011-02-04 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0