It's you that I'm missing It's like my brain is wired up and there's a glitch in my system

13 dagar tills jag åker.  bestämde jag mig för att inte köpa en enda sak till tills jag åker. Efter att jag köpte handkräm och läppcerat iof... och jag måste köpa present till skitungen. Men inget mer än det! Som om jag kmr ha råd ändå...


Jag halsar i mig vatten och kissar konstant och jag suktar efter potatis, godis, ris, you name it. Men det är andra dagen, så jag ska klara det här. Är väl bara jobbigt första veckan när kroppen "avgiftas" från kolhydrater.


Jag är glad att jag inte knarkar, om det är såhär det känns att avgifta kroppen från något så ofarligt som socker och kolhydrater kan det inte vara mysigt med starkare saker.

Dags att avgifta sig från något annat också... men jag vill inte, jobbigt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0