I'm about to lose my mind, you've been gone for so long

Money talks. Dagens mest använda uttryck. Men jag känner mig bäst. Har kanske löst klassens ekonomiska problem.
Valentinesfirandet blev av iaf, Martina ringde och berättade att de var på väg att hämta mig, så det gällde att slänga på sig kläderna fort som tusan. Supermysig kväll, kändes som en riktig amerikansk tjejfilm där vi satt med tre pizzakartonger, godis och chips på M's golv.

Diskuterade hur sällan det är vi faktiskt gör tjejiga saker, jag önskar att någon av oss hade något intresse av hår eller naglar. Men mitt förslag om en "Spa-kväll" där man fixar naglar, har ansiktsmask osv uppskattades tydligen inte. Finns det tjejiga tjejer längre undrar jag?

Tjejerna runtomrking mig är för tillfället mer "maskulina" än killarna jag känner. All ära till dessa tjejer som orkar, men det är så mycket slappare att inte bry sig om sånt. Tur att man är naturligt snygg!

Tänk att man kunde gör sånt här frivilligt.. nyktert dessutom,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0