I know you're mad but so what, I wish the best of luck, now I'm throwin' them deuces up

Kära väder. Du vinner. Vinterjackan och stövlarna har kommit fram igen och jag går inte ens ut på krogen längre. Grattis, så löd gårdagens facebook status från mitt håll.

Något jag har tänkt på ett tag nu är hur jag varken lät min mamma, någon kille eller kommentarer från lärare eller vänner att förhindra mig från att gå ut på krogen. Jag kämpade t.o.m med vädret fram tills februari.

Men nu ger jag upp. Det är inte värt att gå i tjugo minuter i det här vädret, hur kul man än har.
Nästa helg lär jag festa i ett annat land, och helgen därefter fyller jag år. Första vår-helgen är det då, och vi håller tummarna för att festlivet ska kunna börja då igen.

Good timessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0