Man behöver inte veta vart man ska, man behöver bara veta att man ska komma dit

Har haft en sån dag. En sån dag där man svävar mellan att vara vaken och att sova. En sån dag då man gråter ena sekunden och är så lycklig tio minuter senare. Ibland slutar såna dagar dåliga, men idag känner jag på att jag kommer att somna och vara lycklig. Utan någon som helst anledning. Eller kanske lite tack vare Agnes igår. För att hon var så rolig, och för att hon sa några saker som verkligen satt fint.
Idag tycker jag om mig själv.

Kommentarer
Postat av: ida

du e fett seg på att blogga, kolla på datumet sist du publicerade ett inläg,, skääärp dig ghazaaaal!! haha :)

2011-12-20 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0