Trouble trouble drink it down, like a king I take the crown

Perfekta tillfället att plugga när alla glor på matchen och inte snackar med mig. Inte för att jag får såå mycket gjort. Men det är inte mitt fel, men kan inte kräva så mycket efter 10 timmars jobb.

Har skitit i allt som har med Beach '11 att göra idag. Ätit som en kossa. Insett att när jag mår lite dåligt försöker jag äta mig glad. Men när jag mår extremt dåligt kan jag gå ner 2kg på en vecka. Får väl se till att inte vara ledsen alls eller att bli ordentligt ledsen, mellantinget dödar mig.

Efter Paris insåg vi hur många matbilder det fanns på mig, "Ghazal äter och posar i Paris"... tydligen finns det matbilder från alla resor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0