Det var så fint att jag bara ville bajsa och äta cupcakes samtidigt

Förstå gången min rubrik inte är från en låt. Tillägnad Amanda och vår Parisresa, har inte så mycket att säga.

-Önskar att vi kunde vara kvar längre
-Önskar att folk kunde skaffa egna liv istället för att bry sig om mitt
-Önskar att jag inte hade ätit så pass mycket kolhydrater (speciellt inte cheeseburgarchips)
-Önskar  att jag inte var ett ensambarn
-Önskar att min kamera funkade, och att jag skulle få en Mac.
-Tjockare ögonfransar skulle också vara något... men nu vill man inte vara för girig..

Någon som har lyckobönor, en ande i glaset eller känner diverse trollkarl/häxa... ring mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0