Det kostar att festa när du trollar med sinnet

För ett par nätter sedan drömde jag att jag hade vaknat upp dagen efter skivan med den värsta minnesluckan i mitt liv. Ångesten att ha glömt en  av de viktigaste kvällarna i mitt liv var inte nådigt när jag faktiskt vaknade på riktigt.

Mina minnesluckor är brutala, har mindre luckor från de flesta utekvällarna, men har 5 nätter som jag inte minns något av alls. Det är som att min kropp stänger av helt så snart det blir lite för mycket. Sedan den senaste riktiga snefyllan har jag undvikit att gå ut lika ofta, och är oftast försiktig med hur mycket jag häller i mig.

Diskuterade med Nicolina idag hur försiktiga vi måste vara på vår skiva, om 10 dagar.  Hinner förbereda mig mentalt att ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0