I'm losing IQ because of you

Jag har ganska så svårt att börja gilla någon djupare än bara ytligt. Jag älskar att lära känna nya människor och bara känna den kicken av att prata med någon man knappt känner. Men det krävs mycket för att det ska bli djupare, och jag känner omedelbart på mig med vem det kommer att bli djupare med. Har suttit och pratat med en viss person i två timmar nu, en trevlig och skön grabb, men jag gillar när hjärtat dunkar fortare redan från början... jobbigt läge.
Om mindre än 24timmar är det ett nytt år. Det har varit ett bra år, resa till LA, Barcelona, Uganda, många nya människor, många galna utgångar... och bara ett stort misstag. Men de goda stunderna är bra minnen och misstaget är erfarenhet. Som min mamma alltid har lärt mig... Never regret


Bottles poppin' till we can't stand
we keep it rockin' till 6am
New York to London, over to Japan
Turn it up, turn it up, mash it up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0