Ghazal

Ganska coolt med två kommentarer på sin blogg med typ.. 6 läsare?
Som det ser ut lär jag bara kunna gå ut en gång till detta lov med tanke på att mina chefer vill döda mig med jobb. Jag skulle bara jobba idag, men nu får jag vara tacksam om jag ens får vara ledig en dag den här veckan.
Eric Pryds var feeeettt... okej tänkte skriva bra, men what happened was.. käkade middag hos vår granne vilket bidorg till en massa vin. Eftersom Hanna skulle komma ikapp och jag inte ville låta henne dricka helt ensam sympatidrack jag. Gick väl sådääär! Jag hade så sjukt ont i mina fötter till slut att jag bad om att bli buren till tunnelbanan av någon randomkille, till råga på det tar hans kompis min väska så att jag slipper bära den.
Som tur är somnade jag till slut i min egen säng med allt förutom ett ciggpaket i behåll, rätt coolt ändå!
Igår kom Bager, Nico och Sagis hit och bastade, lagöm mysigt att sitta och svettas tillsammans, och planera lite skoj!
Det här med bastningen, visst att det är skönt och så egentligen, men hur kommer man på idén till en bastu? Ett rum som är så pass uppvärmd att man sitter och lökar i ett par timmar? Fräscht...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0