Bloodshot eyes, Drunk with regret

ÅÅH, jag gillar inte att blogga, jag gillar att läsa bloggar, men jag gillar inte att blogga. Kanske blir lättare om jag kallar det för ngt annat? Jag skriver ner mina memoarer, lär ju vara superviktigt om tjugo år (usch jag vill inte bli så gammal) när jag har räddat jorden.
Julavslutning idag. Mysigt att ge vår lärare som ska sluta ett armband, speciellt när han tycker att det är den löjligaste presenten man kan få. Väntade lite och gav honom den riktiga presenten sen, fallskärmshoppning.

Jag har insett att jag inte gillar mat längre, för första gången på en vecka kände jag hunger idag. Chips var det närmaste som fanns till hands så jag tryckte i mig det fint. Slutade med att jag satt på huk i Liljeholmenscentrum för att jag hade så stört ont i magen. VÄRT

Jag hatar när telefonen ringer när man sitter bekvämt i soffan, tänkte skita i att svara men det var tur att jag gjorde det. Max ringde och erbjöd fribiljett till Eric Prydz 25e December, ganska så niiice.

Big trouble, losing control
Primary resistance at a critical low


Kommentarer
Postat av: någon random

uppdatera oftareeeee

2010-12-23 @ 22:53:34
Postat av: superstarkasilversaga

Det e fan INTE schysst att ha en blogg om man inte skriver i den! Tänk på dina läsare fuckface!!! okej bror?!

2010-12-28 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0